Top 3 aktywnego, zdrowego życia

8/15/2014

Tak samo jak Maggie uwielbiam blogowe akcje, w których trzeba wykazać się kreatywnością. Uważam, że jest to świetna zabawa :) Kilka dni temu zostałam zaproszona do takiej przez Agnes i oczywiście bardzo chętnie biorę w niej udział. Nazywa się Top 3 aktywnego, zdrowego życia, a jej zasady brzmią następująco: Wybierasz trzy "rzeczy", które cię uszczęśliwiają, nadają sens twojemu życiu lub są cechami osobowości, które dzięki aktywności są obecne w twoim życiu. Ewentualnie wymyśl coś sama, niech kreatywne myślenie cię poniesie ;-)
  

#3: Mam na co wydawać pieniądze ;)
Może i tak troszkę od żartobliwej strony, ale jakże prawdziwe ;) Zawsze mam jakieś oszczędności na koncie. Tu da babcia, tu dziadek, tu ciocia, tu wpadło stypendium i nie zawsze wiedziałam, co zrobić z tymi pieniędzmi. Teraz chociaż mam na co je wydawać :D Nowy blender, gofrownica, fit smakołyki, odzież sportowa, warsztaty z Ewą Chodakowską itp. Pieniądze nie kiszą się na koncie i są wydawane na bardzo pożyteczne rzeczy ;)


#2: Wiedza na temat zdrowego odżywiania i aktywności fizycznej
Przez te 2 lata zdrowego stylu życia zdobyłam dość sporą wiedzę na ten temat i niezwykle się z tego cieszę. Cały czas chętnie ją pogłębiam. W miarę swoich możliwości lubię pomagać innym i dzielić się z nimi tą wiedzą. Zdobycie jej sprawiło, że m.in. mam zamiar w przyszłości ukończyć kurs trenera fitnessu i mieć taką dodatkową pracę, która będzie realizowaniem moich pasji :)


#1: Samoakceptacja
To jest coś, co zdrowy styl życia dał mi najważniejszego. Zawsze byłam raczej cicha, niezbyt pewna siebie, zakompleksiona. Dzięki ruchowi i odpowiedniemu odżywianiu straciłam zbędne kilogramy, osiągnęłam dla mnie wspaniałą sylwetkę, zwiększyłam swoją sprawność fizyczną, wzmocniłam swój charakter, uwierzyłam we własne możliwości i stałam się pewniejsza siebie. Wszystko to wpłynęło na to, że w końcu w pełni siebie akceptuję. Jest to rzecz, za którą najbardziej jestem wdzięczna, ponieważ znajomość własnej wartości jest niezwykle ważna w naszym życiu i nie chcę myśleć, co by było, gdybym nadal była tą zakompleksioną i wiecznie niezadowoloną z życia dziewczyną :)


A jakie są Wasze Top 3? :)
nnnnan"Wybierasz trzy "rzeczy", które cię uszczęśliwiają, nadają sens twojemu życiu lub są cechami osobowości, które dzięki aktywności są obecne w twoim życiu. Ewentualnie wymyśl coś sama, niech kreatywne myślenie cię poniesie ;-)" - See more at: http://ilovehowitfeels.blogspot.com/2014/08/top-3-aktywnego-zdrowego-zycia_11.html#sthash.VLWaZnrk.dpuf
"Wybierasz trzy "rzeczy", które cię uszczęśliwiają, nadają sens twojemu życiu lub są cechami osobowości, które dzięki aktywności są obecne w twoim życiu. Ewentualnie wymyśl coś sama, niech kreatywne myślenie cię poniesie ;-)" - See more at: http://ilovehowitfeels.blogspot.com/2014/08/top-3-aktywnego-zdrowego-zycia_11.html#sthash.VLWaZnrk.dpuf

25 komentarze

  1. no i super ; ) tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się punkt z samoakceptacją ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Samoakceptacja to podstawa, chciałabym aby pieniądze na moim koncie się rozmnożyły bo wydatków mam dużo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, to postawa :) ah ja też bym chciała aby się pomnożyły ;)

      Usuń
  4. Moje top 3 fit to bez wątpienia:
    1. Lepsze zdrowie, siła, samopoczucie,
    2. Pasja bez dosłownie granic
    3. Praca jako trener :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne top 3 ;) Mam nadzieję, że i ja kiedyś będę mogła uwzględnić w swojej liście nr 3 ;)

      Usuń
  5. O swojej top 3 pisałam już kilka dni temu i były to fit gadżety, wiedza i poznawanie nowych miejsc i osób :) ale oczywiście lista jest zdecydowanie dłuższa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe;) W sumie blisko tematu mojego obecnego posta, czyli tematyki motywaacji i celu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak fit pasje pozwalają na wydawanie pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem nieco za dużo, ale cieszę się, że wydaję je na coś pożytecznego i związanego z moją pasją :)

      Usuń
  8. Dziękuję za udział w zabawie :-) twój nr 2 to coś co dla mnie jest bardzo ważne- moja wiedza na temat jak żyć zdrowo jest coraz większa, dzięki temu rozwijam się pod wieloma względami- uwielbiam mój nowy styl życia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja także uwielbiam swój styl życia :) naprawdę nie wyobrażam sobie teraz żyć inaczej ;) chyba już bym nie potrafiła

      Usuń
  9. Punkt #1 może być i przekleństwem, wiem co mówię :D Razem z moim zakupoholizmem tworzą mieszankę wybuchową :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to punkt #3 :D miejsca są od końca ;) ale rozumiem Cię doskonale :D również kocham zakupy i wiem o czym mówisz ;)

      Usuń
    2. Ach, no tak - ale wiadomo, o co chodzi :P

      Usuń
  10. Punkt #1 moim faworytem :) Grunt, to akceptować samego siebie, to najważniejszy element sukcesu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. hha,punkt pierwszy faktycznie motywujący;d;d;
    zapraszam do mnie;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Samoakceptacja to chyba najlepszy skutek uboczny zdrowego i aktywnego trybu życia, uwielbiam to :D

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie również punkt #1 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podpisuje sie pod wszystkim rekoma i nogami <3

    OdpowiedzUsuń

Instagram

FACEBOOK

Obserwatorzy