Mix zdjęciowy #9

8/03/2014

Jak ten czas szybko leci, prawda? Zanim się obejrzałam, już lipiec minął. Przeraża mnie to, bo boję się iść do klasy maturalnej :D Jak obiecałam, nazbierała się znów jakaś ilość zdjęć, więc zapraszam na kolejny mix zdjęciowy :)

A tu prezent od przyjaciół, którzy niespodziewanie odwiedzili
mnie wieczorem w imieniny. Nie spodziewałam się, ale
to naprawdę przemiły gest :)

Moja mama postanowiła przygotować mi z okazji imienin
wspaniały obiad: żytnią pizzę z patelni. Pychota! Wkrótce
przekażę Wam przepis ;)


Wraz z mamą trochę eksperymentujemy w kuchni i tu wyszła
przepyszna zapiekanka z mięsa mielonego przekładana
warzywami na patelnię :) Ziemniaków jak zwykle za dużo,
gdy mama nakłada mi obiad ;)
Otrzymałam ostatnio od SFD dwa produkty do przetestowania:
białko o smaku waniliowo-migdałowym oraz czekoladowy
białkowy deser o konsystencji budyniu. Recenzja na pewno
się pojawi na blogu :)

Fit czekoladowa panna cotta ;) Pychota! Przygotowanie niezwykle
proste. Wymieszać jogurt naturalny z miodem i kakao oraz dodać
żelatynę ;)
Pyszny obiad: kasza gryczana, warzywa na patelnię
i kurczak w przyprawie chińskiej. Cały obiad na ostro,
czyli tak jak lubię ;)

Wczoraj byłam z przyjaciółką w kinie na Step Up All In.
Bardzo mi się podobał! Uwielbiam filmy taneczne :)

Jestem bardzo dumna z tego zdjęcia, które wyszło mi
niezwykle ładnie :D

A tu mała drobnostka, którą dostałam od mamy z okazji
imienin :) Kocham USA, a szczególnie Nowy Jork.
Prezent idealnie trafiony! :)

Pulchniutkie i grubiutkie pancakes z mąki żytnie z dodatkiem
odżywki białkowej o smaku waniliowo-migdałowym. Pychota!



A co słychać u Was? :)

22 komentarze

  1. fAJNIE :) Połowa wakacji minęła :/ Duże teraz jeżdżę na rowerze :D Pokochałam zumbę,stepy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku , same pyszności, :) super mix.

    OdpowiedzUsuń
  3. widze same pysznosci i swietne zmiany na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasa maturalna nie jest znów taka straszna :) Z przyjemnością wróciłabym do czasów szkoły średniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnością nie jest taka straszna, ale na pewno nieco stresująca ;)

      Usuń
  5. Piękny nowy wystrój :) Jednak zdecydowanie za dużo u Ciebie tych pyszności więc zmykam stąd żeby nie zaślinić gorzej biurka:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) musisz wpaść kiedyś do mnie na takie pyszności :D

      Usuń
  6. Panna cotta <3 meeggaaa:) muszę spróbować wogóle wszystko wygląda meega smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę dużo białka! Sama powinnam go jeść bardzo dużo, bo chcę nabrać masy mięśniowej więc zwracam na niego taką uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miewam różne dni, raz białka jest mniej, raz wyjątkowo dużo :) z pewnością jednak należy zwracać na nie uwagi, bo jest bardzo ważnym elementem diety :)

      Usuń
  8. Obiad z kaszą gryczaną - mój faworyt :) Jestem bardzo ciekawa przepisu na pizzę z patelni! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak go zdobędę od mamy to przepis od razu się pojawi :)

      Usuń
  9. Uwielbiam Kurczaka z kaszą gryczaną i warzywami na patelnię :D. A zdjęcie morza wyszło Ci świetnie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) może mam jakąś artystyczną duszę :D

      Usuń
  10. Fajne fotki :) Też lubię deserki z żelatyną :) A placki to w każdej postaci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja też, placki mogłabym jeść chyba na każdy posiłek :D

      Usuń
  11. ile pyszności <3 pancake's i panna cotta wyglądają mega ! wszystkiego najlepszego z okazji imienin (co prawda spóźnione)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) nie szkodzi, że spóźnione ;)

      Usuń

Instagram

FACEBOOK

Obserwatorzy