Pozytywnik - odzyskaj szczęście w życiu

1/13/2016

Większość z Was pewnie kojarzy naszą wspaniałą Setterkę. Ta kobieta posiada ogromną wiedzę i jest niesamowicie ciepłą i pozytywną osobą. Mamy świetny kontakt i jestem niezmiernie wdzięczna, że miałam okazję ją poznać! 

Elwira napisała niedawno książkę. Pozytywnik to swego rodzaju przewodnik do odzyskania szczęścia w życiu. Wiele z nas miewa chwile zwątpienia, nie potrafi poradzić sobie z problemami, przeszłością czy stresem. Ta książka z pewnością wniesie światło w Wasze życie i spowoduje, że zechcecie zrobić krok w kierunku jakichś zmian na lepsze.

Pozytywnik możecie dostać na tej stronie > > Pozytywnik < <.

W Pozytywniku znajdziesz m.in. sposoby radzenia sobie ze stresem: SOWROP & Gestalt, biofeedback, pozytywne afirmacje, NLP czy Ho'oponopono, a także trochę o medytacji czy afirmacjach. Autorka przeprowadza nas przez wiele istotnych sfer naszego życia. Pomaga nam poradzić sobie z akceptacją i wiarą w siebie, poczuciem własnej wartości czy perfekcjonizmem. Pokazuje, że nie trzeba być idealnym, by czerpać radość z życia. Uczy nas bycia wdzięcznym za wszystko co mamy i sprawia, że doceniamy nawet drobne rzeczy. Pomaga odnaleźć siebie i drobnymi krokami kierować się ku realizacji naszych marzeń i celów.

Książka zawiera wiele cennych i świetnych cytatów, a cała oparta jest naukowych i solidnych faktach. Elwira z pewnością potrafi dobrze przekazywać wiedzę oraz wzbudzić w nas chęć do działania. Przekazuje wszystko w jasny i niesamowicie wciągający sposób. 

Autorka chciała, by chociaż jedno zdanie komuś pomogło w jego życiu i byłby to dla niej wielki sukces. Idąc tym śladem - Elwira osiągnęła mnóstwo sukcesów! Pozytywnik jest naprawdę dobry. Dawno nie czytałam czegoś tak motywującego. Inspiruje do zmian na lepsze, do akceptacji siebie, do spełniania marzeń i czerpania radości z życia. Wniósł wiele pozytywnych emocji do mojego życia, a uśmiech nie znikał mi z twarzy podczas czytania. 

Jeżeli zatem nie wiesz jeszcze jak odnaleźć w swoim życiu szczęście, koniecznie sięgnij po ten poradnik. Jestem pewna, że nie pożałujesz, a Twoje życie pomału zacznie zmieniać się na lepsze. 

4 komentarze

  1. Czytam i czytam i jestem szczęśliwa,że mogłam wnieść choć iskierkę nadziei i dobra w czyjeś życie :) Strasznie się cieszę że moja książka pomaga i wznosi ludzi wyżej,że pomaga im na nowo odnaleźć swoją drogę i pokazuje, że są wspaniali tacy jacy są,że zawsze i w każdym momencie mogą sięgnąć po to o czym marzą :) Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Dobrze, że przypominasz o tej książce. Czytałam o niej u Setterki, ale później wyleciała mi z głowy. Jestem pewna, że warto po nią sięgnąć, zrobię to na pewno :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Leży u mnie na mejlu i czeka na przeczytanie :P już nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze do takich książek podchodziłam z pewną rezerwą, ale skoro Ciebie zmotywowała to i może mnie da siły do działania.

    OdpowiedzUsuń

Instagram

FACEBOOK

Obserwatorzy