Orkiszowe ciasteczko w kokilce

1/24/2016

W końcu kupiłam kokilki, więc musiałam jakoś je przetestować! Stanęłam więc w kuchni i grzebiąc po szafkach w domu rodzinnym, znalazłam jakieś tam składniki i powstało SPONTANICZNE ORKISZOWE CIASTECZKO w kokilce :D

Składniki:

  • jajko
  • ksylitol
  • 2-3 łyżki otrębów orkiszowych
  • łyżka mąki jaglanej
  • mleko
  • proszek do pieczenia
  • dodatki według uznania

Sposób przygotowania:
Do jednej miseczki wsypać otręby i zalać mlekiem, by całe były przykryte. Zanim zmiękną, w drugiej miseczce porządnie ubijamy jajko z ksylitolem. Do puszystego jajka wsypujemy mąkę z proszkiem do pieczenia i dobrze mieszamy. Potem łączymy tę masę z nasiąkniętymi mlekiem otrębami. Na wierzch dajemy dowolne dodatki. U mnie gorzka czekolada 70%. Pieczemy w piekarniku w 180 stopniach 15-20min. Sprawdzajcie ciastko, bo mimo wszystko w zależności od piekarnika ten czas będzie się różnił. Albo wkładamy do mikrofalówki na najwyższą moc na około 3min. Smacznego!



12 komentarze

Instagram

FACEBOOK

Obserwatorzy