Moja świąteczna wishlista 2015

12/17/2015

Zbliżają się święta. Mój ulubiony czas w roku! List do Mikołaja napisany, zobaczymy jak bardzo byłam grzeczna w tym roku i ile dostanę ze swojej listy :D




Aparat Nicon Coolpix - mam na oku dokładnie taki model. Nie jest drogi i do domowego użytku mi wystarczy. Chcę oczywiście ten różowy :D Poprzednia cyfrówka coś mi się zepsuła, a aparat jednak przydaje się i powinien być w domu.

Młynek do kawy - w ubiegłym roku nie dostałam go od Mikołaja. Może w tym. A jak nie to w końcu sama sobie kupię :D Fajnie by było mieć taki sprzęt i samej robić sobie mąkę np. z ryżu. 

Odzież sportowa - to zawsze cieszy :D Samych ciuchów pewnie nie dostanę, a raczej jakieś pieniążki na ten cel. Nieważne ile, ale coś sportowego na pewno sobie sprawię. A sportowe gadżety sprawiają mi ogromną radość!

Pierścionek z kolorowym oczkiem - od jakiegoś czasu strasznie mi się podobają. Szczególnie z granatowym. Bardzo lubię ten kolor i mam pasujące kolczyki :D Jakiś czas temu nie lubiłam nosić żadnej biżuterii, ale ostatnimi czasy się do tego przyzwyczaiłam i polubiłam.

Kubek Gym Hero - dokładnie taki jak na zdjęciu. Chciałam mieć coś po prostu tej firmy. Wszyscy mają, to ja też :D A ten kubek szczególnie mi się spodobał. Oczywiście m.in. dlatego, że jest różowy no i kształt jest bardzo interesujący.

Kalendarz z półnagimi mężczyznami - czy muszę to w ogóle komentować? :D Jakiś kalendarz ścienny musi być, bo po prostu lubię go posiadać. A czy można wybrać lepszy wzór? Już nawet znalazłam dla niego miejsce na ścianie! Na wprost jak się wchodzi do pokoju. I humor od razu lepszy :D


A Wy co chcielibyście dostać w tym roku? :)

Teraz znajdziecie mnie również na:
Snapchat: nebeskaa

5 komentarze

  1. za kalendarz bym podziękowała, ale cała reszta z naciskiem na ciuchy sportowe mogłaby się przydac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie zaopatrzylas się w młynek? Pamietam jak pisałam o swoim i mówiłaś ,ze tez chcesz. :)
    Polecam :)
    Ja nie mam specjalnych życzeń e tym roku. Chociaż nowa maszyna do szycia przydalaby się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odzież sportowa mi też sprawia dużą radość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha kalendarz z półnagimi facetami <3 to jest myśl ! Te kubki GymHero też dla mnie są mega <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie! Widziałam te kubki już bardzo często, jest na nie prawdziwy szał! Jestem tylko Ciekawa jak z wygodą użytkowania, czy nie wylewa się na zewnątrz ;p

    OdpowiedzUsuń

Instagram

FACEBOOK

Obserwatorzy