Wesołych Świąt!

12/22/2015


Święta! Święta! Święta! Jak ja długo na nie czekałam! Tym bardziej odliczałam dni, bo prawie trzy tygodnie nie było mnie w domu i w końcu jutro jadę! Tym razem nie brałam udziału w przygotowaniach świątecznych, zakupach świątecznych, co mnie smuciło. Ale niestety trza było się edukować na uczelni od rana do niemalże wieczora wczoraj i dzisiaj ;) Niemniej jednak w końcu się doczekałam i to się liczy!

Chciałabym Wam życzyć radosnych, zdrowych i spokojnych Świąt spędzonych w gronie bliskich osób. Dużo prezentów, smacznego jedzonka (oczywiście w umiarze moi Drodzy :D), wspaniale spędzonego czasu. Niech podczas tych dni najważniejsze nie będą treningi i ścisła dieta. To nie jest to, co się liczy podczas świąt. Oczywiście zróbcie jakiś trening czy chociaż wyjdźcie na spacer. Nie można cały czas siedzieć przy stole i jeść ;) Ale również porządnie wypocznijcie, zwolnijcie tempo, skupcie się na cudownych chwilach wśród rodziny i przyjaciół.

Życzę Wam również wspaniałej zabawy Sylwestrowej i wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku! Niech 2016 rok obfituje w same sukcesy i spełnione marzenia. Życzę Wam dużo siły i samozaparcia do realizacji założonych sobie celów i dużo, dużo radości! Niech ten rok będzie jeszcze lepszy niż poprzedni! :) 

Teraz wrócę do Was po świętach. Wypatrujcie koniecznie, bo wrócę z zimowym konkursem z 4F ;)

6 komentarze

  1. Nebeskaa również życzę Ci wesołych, spokojnych i rodzinnych świąt pełnych miłości i ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych i spokojnych Świąt w domu Kochana :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. I pomyśleć, że niedługo mnie też czeka taka separacja od rodziny.
    Wszystkiego dobrego i wesołych świąt! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt Natuś :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. co prawda już po Świętach..ale mam nadzieję, że porządnie wypoczęłaś przez te Święta :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

FACEBOOK

Obserwatorzy