Zimowy konkurs z 4F

12/28/2015


Tak jak zapowiadałam, mam dla Was zimowy konkurs. W prawdzie śniegu to my tu nie mamy, ale nigdy nie wiadomo, kiedy nas zaskoczy. Dlatego do wygrania są zimowe akcesoria od firmy 4F: czapki oraz nauszniki. Osoba, która zwycięży może wybrać sobie dwie rzeczy: dwie czapki, dwie pary nauszników bądź czapkę i nauszniki. Wybór należy do Was.

Mam dla Was również dodatkową informację. 4F organizuje także drugi konkurs na pintereście, do którego serdecznie zapraszam - KLIK.

Zadanie konkursowe: 
Zrób zdjęcie, które według Ciebie obrazuje hasło Równowaga w życiu oraz zamieść je na Facebooku bądź Instagramie. 

Zasady konkursu:
  • Konkurs trwa od 28.12.2015r. do 10.01.2016r. do godziny 23:59
  • Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej 14.01.2016r.
  • Fundatorem nagrody jest firma 4F
  • Zwycięzca wybiera dwie nagrody spośród proponowanych: dwie czapki, dwie pary nauszników bądź czapkę i nauszniki
  • Nagroda wysyłana tylko na terenie Polski
  • Biorąc udział w konkursie, wyrażasz zgodę na publikację swojego zdjęcia na moim blogu oraz social media
Nagrody do wyboru:


Zadanie konkursowe polega na:
  • Zostaniu obserwatorem 4F na Pintereście www.pinterest.com/4F_official (jeżeli posiadacie tam konto, jak nie to nie)
  • Zostaniu publicznym obserwatorem bloga
  • Polubieniu blogowego fan page'a www.facebook.com/nebeskaa
  • Opublikowaniu na swoim Facebooku bądź Instagramie zdjęcia obrazującego hasło Równowaga w życiu
  • Obojętnie, na którym portalu zamieścisz zdjęcie, obowiązkowo oznacz na nim bloga Nebeskaa. Dzięki temu łatwo będzie mi znaleźć Wasze prace, bo dostanę powiadomienie o oznaczeniu. 
  • Wyniki zostaną ogłoszone na blogu oraz social media. Zwycięzca ma 2 dni na skontaktowanie się ze mną mailowo i podanie adresu do wysyłki oraz wybranych nagród. W przypadku przekroczenia terminu, nagrodę otrzymuję osoba, która zajęła drugie miejsce. 

Z niecierpliwością czekam na Wasze zdjęcia! :)

5 komentarze

  1. Czy mogłabyś uaktualnić listę 101/1001? Jestem ciekawa Twoich postępów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za przypomnienie! Zaktualizowałam ją właśnie :)

      Usuń
  2. O, super! Z tą pogodą to nigdy nic nie wiadomo, w wigilię było 12 stopni a na sylwestra zapowiadają u mnie -10 więc czapka się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy konkurs i te nauszniki

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że nie mam konta na Pintereście :( a zakładać tylko ze względu na konkurs jakoś mi głupio ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

FACEBOOK

Obserwatorzy