Treningowe podsumowanie kwietnia 2014

5/02/2014

Obiecałam, że pojawi się treningowe podsumowanie kwietnia, no więc jest :) Dajcie znać czy podobają Wam się takie posty i czy chcecie, aby na stałe wprowadzić je do bloga. Będę wdzięczna za wszelkie sugestie :) Wiem, że niektórzy z Was wolą tabelki, a inni linki, dlatego zrobiłam tabelkę, a pod nią znajdziecie linki do interwałów czy jogi, które wykonywałam, żebyście nie musieli szukać.  Chciałam zadowolić wszystkich ;) Jeżeli chodzi o mój siłowy, pisałam o nim tutaj.

Moja tabelka rozpoczyna się od 14 kwietnia, ponieważ wtedy rozpoczęłam trening siłowy i dopiero zaczęłam wszystko zapisywać. Wcześniej tego nie robiłam, a nie pamiętam, co ćwiczyłam przez pierwsze dwa tygodnie tego miesiąca. 

Pod tabelką znajdziecie linki do zestawów, które wykonywałam. W dni niesiłowe, były to interwały. Tak wypadło, że wszystkie akurat z kanału Fitness Blender. Raz poszłam pobiegać i wybiegałam swoje pierwsze 3km w 25 minut :) Dla większości z Was to pewnie nic takiego, jednak dla mnie to powód do dumy :) Jeżeli chodzi o jogę, nieraz jest to dla mnie dodatek do stretchingu, a nieraz wybieram taki zestaw, który jest moim jedynym rozciąganiem. Naprawdę różnie to bywa. 

Zapraszam zatem do tabelki i linków. Kliknijcie w obrazek, aby zobaczyć wyraźniejszą i większą tabelkę :)


HIIT Workout for Fat Loss - klik 
Fat Burning HIIT Cardio Workout - klik
joga 21.04 - klik
joga 22.04 - klik
When I Say Jump HIIT Cardio Round 2 - klik
joga 26.04 - klik
Brutal HIIT Ladder Workout - klik



Jestem bardzo zadowolona ze swoich treningów w kwietniu :) 
Wy ze swoich również? 
PS. To już setny post na blogu! :)

32 komentarze

  1. Z czasem z bieganiem będzie coraz lepiej, zobaczysz ;) A 3km na początek to i tak świetny wynik! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że będzie coraz lepiej :)

      Usuń
  2. Intensywnie ;) Ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ze swojego treningowego kwietnia jestem zadowolona. Ale z maja będę bardziej;) W końcu zaczęłam sezon rowerowy! http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super :) ja jakoś nie przepadam za rowerem ;)

      Usuń
  4. Fajne te Twoje treningi, bardzo pracowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba pomysł na takie wpisy:)

    No i widzę że się nie obijasz:D Ładnie lecisz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak ma być! nie ma obijania się :D

      Usuń
  6. No ładnie :-)
    Jeśli chodzi o pomysły z takimi wpisami to powinnaś sobie zadać to pytanie- czy takie podsumowanie Cię motywuje, czy wtedy widzisz ile zrobiłaś treningów, co dodać, co odjąć itp. Mnie tam pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie stwierdzam, że podoba mi się takie podsumowanie :) wiem, ile zrobiłam w danym miesiącu i wiem nad czym muszę popracować w następnym ;)

      Usuń
  7. ja nie mogę przekonać się do biegania :( o wiele bardziej lubię rower na którym w ogóle nie odczuwam zmęczenia. jak dla mnie świetny pomysł na post, niech pojawia się co miesiąc! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja też nie mogłam się przekonać, ale w końcu jakoś to przyszło i mi się spodobało :) ja nie lubię roweru, wolę odczuwać zmęczenie :D

      Usuń
  8. Podsumowania
    Podsumowania
    i...podsumowania ;-)
    Dają fajny wgląd w to co udało nam się osiągnąć i wskazują drogę co robić dalej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) również stwierdzam, że to bardzo fajna sprawa :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. dzięki :) jestem bardzo zadowolona z tego miesiąca :)

      Usuń
  10. Bardzo ładnie :) Gratuluję setnego wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje i powodzenia w siłówce i bieganiu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :D nad bieganiem muszę popracować :D

      Usuń
  12. Gratulacje :) i lubię takie przejrzyste tabelki, sama też robię w tej formie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) również wolę takie przejrzyste, dlatego nie jest jakaś wymyślna :)

      Usuń
  13. Super :) Nie wytracaj tempa i daj czadu w maju! :))

    Przy okazji zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu :) Do wygrania zaproszenie na targi Fit-Expo w Poznaniu:
    http://www.fit-and-sexy.pl/2014/05/konkurs-wygraj-wejsciowke-na-targi-fit.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z treningów w kwietniu też jestem zadowolona. Nie jestem zadowolona z diety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zatem wiesz nad czym musisz popracować w maju ;)

      Usuń
  15. ja zaczynam dzisiaj po pracy jak wrócę po 18 biegać bo miałam przerwę poźniej kupiłam piłkę na której ćwiczyłam tydzień i teraz leży więc trzeba zacząć biegać i ćwiczyć bo 5 kilo trzeba spalić

    OdpowiedzUsuń
  16. dla mnie bieganie to tortury ... świetny wpis i genialnie prowadzisz bloga !!!

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wierz mi, idzie się przyzwyczaić, aż w końcu Ci się spodoba :) dziękuję :)

      Usuń

Instagram

FACEBOOK

Obserwatorzy