Cykl: Idealne sylwetki według Nebeski

1/12/2014

źródło
Wpadłam na pomysł nowego cyklu na blogu Idealne sylwetki według Nebeski. W postach tych będę przedstawiać przeróżne dziewczyny, których figury bardzo mi się podobają. Oczywiście nie będą to tylko zdjęcia. W skład wpisu będą wchodzić również informacje takie jak: kim jest dana osoba, jej fitnessowa historia, co ćwiczy, co jada itp. W zależności od możliwości wyszukania tych informacji w sieci, będzie ich mniej bądź więcej. 
 
Ta seria ma być zarówno dla mnie jak i dla Was motywacją. Wiem, że wielu osób nie motywują zdjęcia kobiet o pięknym ciele. Mnie częściowo tak, jednak znacznie bardziej wpływa na mnie ich historia i ciężka praca jaką włożyły w osiągnięcie takiej sylwetki. Wiele dziewczyn nie zaczyna od niezłego ciała, które trzeba tylko troszkę poprawić. Wiele z nich startuje z nadwagą bądź odwrotnie: ze zbyt niską wagą. Mimo wszystko są silne, nie poddają się, a swój cel osiągnęły dzięki silnej woli, determinacji oraz bardzo ciężkiej pracy. I właśnie takie historie mnie motywują. Choć przyznam, że zdjęcia są miłym dodatkiem. Nie wiem jak Wy, ale mnie, patrząc na piękne kobiece ciała, zawsze przemyka przez myśl, że marzę o takim ciele i muszę nadal pracować, by je osiągnąć. 
Posty z tego cyklu będę starała się zamieszczać regularnie, jednak nie wybrałam żadnego konkretnego dnia. Start w przyszłym tygodniu. A tymczasem dajcie znać, co o tym sądzicie :)


Przypominam o konkursie. Macie czas jeszcze do wtorku :)

http://nebeskaa.blogspot.com/2014/01/wspopraca-i-konkurs-z-powerxpl.html


Zapraszam na facebooka: www.facebook.com/nebeskaa

16 komentarze

  1. Pomysł mi się bardzo podoba ;) Zdjęcia fit dziewczyn i ich metamorfozy to dla mnie największa motywacja ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł:) Chociaż dla mnie najlepszą inspiracją są mądre słowa oraz dokonania ''prawdziwych'' osób to jednak takie fotki też w pewien sposób inspirują:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to oczywiste, że każdego motywuje, co innego :)

      Usuń
  3. Ciekawy pomysł, choć po części zgadzam się z setterką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również, każdego będzie motywowało, co innego :) chodzi tu może nie o tyle, co same zdjęcia, ale również jakieś rady i spostrzeżenia tych osób w związku ze zdrowym stylem życia, może ktoś skorzysta z propozycji ćwiczeń, chodziło mi również, by pokazać Wam, jakie sylwetki mi się podobają, bo wiadomo, że każdy, co innego będzie uważał za ideał :)

      Usuń
  4. To jest świetny pomysł!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł, czekam na 1 sylwetkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł. Fajnie byłoby, żeby to były zdjęcia przed i po, szczególnie naszych blogerek :) Sama mogłabym dać swoją fotkę, ale piekielnie się wstydzę tego jak wyglądałam kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda ma rację, to byłaby jeszcze ciekawsza forma : )

      Usuń
    2. dokładnie taki miałam zamysł, by ten cykl był połączeniem sylwetek fitnessek, których ciała mi się podobają i naszych blogerek :)

      Usuń
  7. myślę, że to dobry pomysł, takie historie na prawdę motywują : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł, idealna motywacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem za! Moja propozycja na początek - Agnes, Niebieskoszara, Agatka i M. z Zrzucbrzuch :D Tak, jak pisały dziewczyny wyżej - takie historie "prawdziwych" ludzi są o wiele bardziej motywujące niż te wszystkie celebrities z Instagrama czy facebooka :)

    BTW - sama chciałam zrobić coś takiego, ale mam za dużo innych pomysłów :D Dlatego kibicuję Twojej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam na realizację tych pomysłów :) dzięki za propozycje :) również o nich myślałam

      Usuń
  10. Bardzo dobry pomysł ;] z chęcią zobaczyłabym zdjęcia przed i po - bardzo mnie to motywuje do cwiczeń i pojawiają się myśli, że ja też tak potrafię :p

    myway-skinny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ważne, aby przy odpowiedniej diecie stosować również specjalnie przygotowane produkty bio.

    Zapraszam do mnie www.blog.vibio.pl

    OdpowiedzUsuń

Instagram

FACEBOOK

Obserwatorzy