Produkty od firmy Biozona

8/05/2016


Ostatnio otrzymałam produkty od firmy Biozona. Są to zdrowe przekąski i słodycze bez dodatku cukru, glutenu, laktozy i są wegańskie.
Firma BIOZONA jest to wyłączny dystrybutor zdrowych przekąsek i słodyczy, które są sprzedawane m.in. w sklepie online: www.biozona24.pl.
Fb: Biozona24.pl
BIOZONA posiada w sprzedaży również produkty dla aktywnych Max Sport (są ich wyłącznym dystrybutorem)
https://www.facebook.com/MaxSportPL .


Niektóre smakołyki już próbowałam, więc mogę się wypowiedzieć na temat ich smaku. Przedstawię Wam również składy poszczególnych produktów, które są naprawdę świetne!


niebieski: suszone daktyle, suszona żurawina z bzem 25,5%, mieszanka białek Vega Profusion 23% (białko grochu, białko ryżu, białko z bobu), rodzynki, olej kokosowy, nasiona lnu, nasiona chia
fioletowy: suszone daktyle, suszone śliwki 24,5%, mieszanka białek Vega Profusion (białko grochu, białko ryżu, białko z bobu), olej kokosowy, kakao, ziarno maku 3,5%, masło kakaowe
Oba już zjadłam i są naprawdę bardzo dobre! Na dodatek jeden ma w sobie około 20g białka. Obawiałam się smaku, gdy przeczytałam, że w składzie jest białko z grochu itp., ale okazało się, że nie ma czego ;)


sezamowy: pełnoziarnista mieszanka zbóż 18,5% (brązowy ryż, quinoa, amarantus, proso), dmuchane ziarna soi 17,2%, błonnik roślinny (inulina), nasiona słonecznika 10,7%, tapioka, ciecierzyca 6,4%, oliwa z oliwek, nasiona sezamu 6%, białko grochu 4,8%, suszona marchew, czosnek w proszku, sól morska, cząbek 2%, oregano 2%
veggie mix: pełnoziarnista mieszanka zbóż (brązowy ryż, komosa ryzowa, amarantus, proso), dmuchane ziarna soi 16,3%, błonnik roślinny (inulina), tapioka, nasiona słonecznika 9%, ciecierzyca 5,3%, nasiona sezamu 5%, oliwa z oliwek, cebula w proszku 4%, czosnek w proszku 4%, nasiona maku 3%, białkowa grochu, suszona marchew 2,1%, sól morska
pizza: chrupiąca mieszanka ziaren 21% (soja, brązowy ryż), cykoria, komosa ryżowa 14%, olej rzepakowy, zielone oliwki 8%, tapioka, białko grochu 6,4%, pomidor w proszku 6%, czosnek w proszku 5,2%, ciecierzyca, przyprawy, sól

Smaku tych batoników byłam najbardziej ciekawa! Oczywiście z góry założyłam, że jak są jakieś warzywne, to z pewnością będą ohydne. Ale są naprawdę pyszne! Najciekawszy produkt z tych wszystkich. Nigdy wcześniej nie jadłam niczego podobnego. Zjadłam wszystkie ;) Pizza najlepsza :D


różowy: daktyle suszone, jabłko 13,9%, migdały siekane, olej kokosowy, cynamon mielony 1%
morski: suszone daktyle, wiórki kokosowe 13%, orzechy nerkowca 7%, olej kokosowy
zielony: suszone daktyle, orzechy laskowe 9%, kakao 6%, olej kokosowy

Z tych batoników na razie jadłam tylko tego morskiego i był całkiem niezły. Nie zakochałam się w tym smaku, ale był dobry. Zobaczymy jak pozostałe. Na pewno dam znać ;)


dark orange: miazga kakaowa, błonnik (inulina), masło kakaowe, substancja słodząca: maltitole, odtłuszczone kakao w proszku, kawałki pomarańczy 5%, emulgator: lecytyna sojowa, substancja słodząca: glikozydy stewiolowe, aromaty naturalne
dark: miazga kakaowa, błonnik (inulina), masło kakaowe, substancja słodząca: maltitole, odtłuszczone kakao w proszku, emulgator: lecytyna sojowa, substancja słodząca: glikozydy stewiolowe, naturalny aromat waniliowy
milk: masło kakaowe, błonnik (inulina), pełnotłuste mleko w proszku, miazga kakaowa, odtłuszczone mleko w proszku, substancja słodząca: maltitole, emulgator: lecytyna sojowa, substancja słodząca: glikozydy stewiolowe, aromaty naturalne

Próbowałam mlecznej i gorzkiej. Gorzka bardzo dobra, ale mleczna to miazga! Rozpływa się w ustach, jest słodziutka, a cukru w składzie brak. Zakochałam się! Mój ideał! Najlepszy produkt ze wszystkich! Tej dark orange jeszcze nie jadłam. Zobaczymy czy dorówna pozostałym ;)



Dżem z owoców egzotycznych bez dodatku cukru
Dżem jest całkiem dobry, jednak niekoniecznie trafia w mój smak. Nie przepadam za ananasem, a to on jest najbardziej wyczuwalny ;)



Kropelki ze stewią wydają się być ciekawym produktem, ale jeszcze nie za bardzo ich używałam. Dodałam raz do herbaty, ale ostatecznie ją wylałam, bo jednak nie lubię słodkiej :D Macie pomysły jak wykorzystać ten produkt? :)


Przecier owocowy mango z płatkami zbożowymi i jogurtem greckim
A to najgorszy dla mnie produkt całego zestawu. Kompletnie mi nie smakował. Ale to oczywiście kwestia indywidualnych preferencji. Ja po prostu nie lubię mango ;) Z innym owocem pewnie by mi smakował, a tam czułam się, jakbym jadła coś warzywnego.


Mieliście okazję spróbować jakichś produktów Biozona? Jakich? Smakowało Wam? :)

Do końca tygodnia na naszej stronie Bezbolesne Usuwanie Cukru z Diety możecie wygrać zestaw słodyczy tej firmy :)

4 komentarze

  1. Ja kropelkami ze stewią (a właściwie ekstraktem ze stewii) słodzę np. kremy w ciastach, dodaję do domowych lodów, czasem też do ciast i ciasteczek. Słodzik jest fajny, ale wymaga trochę obycia, bo na początku nie wiadomo, ile go dać, więc lepiej sprawdzić go np. w kremach, kiedy można dosłodzić do smaku :) Reszta produktów bardzo ciekawa i składy przyzwoite :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już gdzieś te batony, chyba właśnie na fb Bezbolesne Usuwanie Cukru i bardzo mnie zaciekawiło jak smakują. Chyba czas na kolejne nietypowe zakupy w sieci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam tych produktów, pomyślę o zakupie, ja na razie zadbałam o zdrową wodę, w końcu kupiłam filtr molekularny do montażu pod zlewem. Woda + odpowiednia butelka i można iść na trening :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

FACEBOOK

Obserwatorzy