Poznań Take Away - zapowiedź serii

4/01/2016

źródło

Ostatnio pisałam w jednym z postów o miejscach, w których lubię jadać na mieście. Były to sieciówki, ponieważ takie znam z Gorzowa, a nie jestem jeszcze dobrze zorientowana w tutejszych poznańskich fajnych knajpkach. Po tym wpisie dostałam od Was kilka wiadomości, w których opowiedzieliście mi o fajnych miejscach w Poznaniu, w których można smacznie i zdrowo zjeść. Wpadłam na pomysł, że skoro tu mieszkam, to muszę je wszystkie przetestować. Dlatego wraz z Magdą z bloga OptiMiss będziemy co jakiś czas odwiedzać jeden z takich lokali i będziemy je dla Was recenzować.

Dowiecie się, gdzie warto zjeść, co jest w menu, jakie są ceny, jak duże są porcje itp. Jeżeli macie jakieś propozycje i chcielibyście, żebyśmy na pewno o czymś w odcinkach takiej serii pisały, dajcie znać. Na pewno weźmiemy to pod uwagę!

Wiem, że najlepiej jest zjeść w domu albo posiłek wziąć ze sobą, ale jednak czasem fajnie też wyskoczyć ze znajomymi do jakiejś restauracji. Bądź zdarzy się jakaś awaryjna sytuacja, kiedy nie przewidzimy, że nie wrócimy jednak do domu i trzeba coś zjeść na mieście. Należy po prostu wybierać z głową, a dzięki nam dowiecie się, gdzie możecie dostać fajne jedzonko :)

3 komentarze

  1. Mimo że nie jestem z Poznania to będę niecierpliwie wyczekiwać na serię tych postów, bo zapowiadają się naprawdę bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Informacje z cyklu "gdzie warto zjeść" będą, przynajmniej dla mnie, bardzo cenne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sprawa, na pewno kiedy będę wybierać się do Poznania to wpadnę najpierw do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

FACEBOOK

Obserwatorzy