Babeczki z ciecierzycy

3/19/2015

Jestem rzadziej na blogu i tak będzie dopóki nie skończę szkoły w kwietniu. Potem mimo matur będę miała więcej czasu, by wrócić do regularnego blogowania, bo jednak odpadnie szkoła ;) Jak na razie bardziej aktywna jestem na FacebookuInstagramie. Od dawna chciałam wypróbować babeczek z ciecierzycy i zbierałam się za to, zbierałam i zebrać nie mogłam. Cierpię ostatnio na deficyt czasu. Doba jest zdecydowanie za krótka ;) Jednak w końcu je zrobiłam i będę robić bardzo często. Niezwykle mi posmakowały i dla mnie są najlepsze ze wszystkich tych warzywnych smakołyków.

Składniki (na 10 babeczek):

  • puszka odsączonej ciecierzycy (240g)
  • 1 dojrzały banan
  • 3 jajka (bądź 2, gdy dodacie jeszcze jednego banana)
  • 2 łyżki miodu (bądź innego słodzidła)
  • 2 łyżki kakao
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 4 łyżki wiórek kokosowych
  • 3-4 kropelki aromatu waniliowego

Sposób przygotowania:
Wszystkie składniki zblendować i przelać do foremek na babeczki. Wypełnić prawie całe, bo ciasto niewiele rośnie. Ja nie nagrzewam wcześniej piekarnika i wkładam babeczki od razu po włączeniu go. Piec około 30-35 minut. Smacznego! 



Sama nie liczę kalorii ani BTW, ale często mnie prosicie, by umieszczać takie informacje w przepisach, zatem proszę bardzo :)


11 komentarze

  1. kurcze, ale mi zrobiłaś smaka! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie probowalam a wygladaja rewelacyjnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze.. tak mnie ciekawi jak to smakuje! :D Może się pobawię w sobotę ; ))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają bardzo smacznie! Muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciecierzyca.. wygląda, że jestem ogranczony. pierwszy raz się z czymś takim spotykam. Wiem tylko, że to coś z rodziny grochowatych. Ma jakieś specjalne fitnesowe właściwiości?

    OdpowiedzUsuń
  6. Z fasoli robiłam, ale o babeczkach z ciecierzycy nigdy nie słyszałam :D kopalnia białka :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

FACEBOOK

Obserwatorzy