Treningowe podsumowanie września 2014

9/30/2014

Czas leci nieubłaganie szybko. Za nami już wrzesień. Uważam, że pod względem treningów minął bardzo dobrze. Powrót do szkoły nie przeszkodził mi w regularnych ćwiczeniach. 

Dokładnie 1 września rozpoczęłam nowy plan treningu siłowego FBW nr 1 z Forum SFD Ladies - klik. Końcówka pierwszego tygodnia września i cały drugi nie były tak intensywne jakbym chciała. Niestety rozłożyło mnie trochę przeziębienie.

Mój rozkład treningów się nie zmienia. Nadal są to 3 treningi siłowe w tygodniu z cardio na zakończenie, a w dni niesiłowe cardio lub interwały. Moim cardio po siłowym jest teraz głównie skakanka.

Dwa ostatnie piątki to wizyty na siłowni z koleżanką. Stanie się to chyba naszą małą tradycją i co piątki będziemy tam chodzić. W najbliższy również się wybieramy. Nie jest to duża siłownia, ale mimo wszystko stosunkowo dobrze zaopatrzona. Zawsze jest trener, do którego można zwrócić się o poradę, bądź który sam podchodzi do ćwiczących, gdy widzi, że niepoprawnie wykonują ćwiczenia i poprawia ich technikę. Pierwsza wizyta w tej siłowni to cardio (40min na bieżni i 20min na orbitreku), ponieważ tak akurat wypadło mi w planie. Kolejny to już trening siłowy. Przyznaję, że miałyśmy we dwie opory, by sięgnąć po hantle i ćwiczyć obok napakowanych facetów, ale przełamałyśmy się. I wiecie co? Absolutnie nie ma się czego bać. Ich naprawdę nie interesuje nic poza własnymi bicepsami ;) Wdrażam trochę koleżankę w trening siłowy i mam nadzieję, że jej się spodoba. Na chwilę obecną mnie wyzywa, bo daje jej popalić na siłowni :D

Uwielbiam ćwiczyć i nic jest w stanie mi w tym przeszkodzić. Nawet szkoła i klasa maturalna :D Wszystko jest kwestią dobrej organizacji i rozplanowania swojego czasu :) A jak Wam minął wrzesień pod względem treningów?

Kliknijcie w grafikę, aby stała się większa i wyraźna ;)

Catching Fire Day 1 - klik
Belly Fat Burner HIIT - klik
Spartan 500 Workout - klik
Fat Burning HIIT Cardio Workout - klik
joga 29.09 - klik

23 komentarze

  1. Świetnie, że udaje ci się łączyć treningi i szkołę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś sobie tego nie wyobrażałam, ale teraz wiem, że to kwestia dobrej organizacji :)

      Usuń
  2. Bardzo dobrze Ci poszło, jeszcze lepiej, że zarażasz inne dziewczyny treningiem siłowym ;) Teraz wyzywa, potem będzie dziękować :D Uważajcie na siebie, fajnie, że jest ogarnięty trener na siłowni, a nie taki co w telefonie ciągle siedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. parę dni po wyzywa :D ale potem już dziękuję :D

      Usuń
  3. Zgadzam się grunt do dobra organizacja :D a na wszystko znajdzie się czas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) te chociażby 30min na trening zawsze się znajdzie

      Usuń
  4. Fajnie spędziłaś wrzesień :)
    Mam pytanko nie związane z tematem. Jak zrobiłaś tą grafikę i w jakim programie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę w wordzie, a trochę w pixlr.com

      Usuń
  5. Po pierwsze matura to bzdura :) A po drugie, dawaj znać na bieżąco jak tam trening Ci się podoba! Jak koleżanka wyzywa to znaczy, że trening dobrze wykonany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i bzdura, ale trzeba ją napisać, żeby pójść na studia :D Cały czas wyzywa, więc wiem, że jest dobrze ;)

      Usuń
  6. No no fajnie wyszło :)

    Ja 3 razy w tygodniu ćwiczę bo w środę i pt wcześniej wracam z pracy i mam kiedy odpocząć... 8h w pracy i 1,5h na dojazdy ucinają mi dużo życia :P

    Całuski
    Karola z TuSiePisze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze, żeby w ogóle ćwiczyć :)

      Usuń
  7. Super organizacja czasu! A co do siłowni - nie znam się za bardzo, ale czy to nie element ich "etykiety", że tak po prostu starają się koncentrować na swoim treningu, a nie oglądać nowych ludzi? Powodzenia w październiku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się nie znam i nie znam ich "etykiety" :D kiedyś któregoś zapytam hehe ;)

      Usuń
  8. Kolejna bardzo ciekawa notka. ;) Śliczne zdjęcia.
    Obserwacja za obserwacje? Odpowiedz u mnie lub zwyczajnie zaobserwuj, a ja się odwdzięczę. ^^

    Pozdrawiam, Anu.
    http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za systematyczność! Szacun! ;)

    Chyba muszę sobie utworzyć podobny kalendarz, żeby zdać sobie sprawę pod koniec miesiąca ile tak naprawdę zrobiłam, a ile mogłam zrobić :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bardzo fajna sprawa z takim podsumowaniem :) ja tworzę taką grafikę na koniec miesiąca na bloga, ale na bieżąco zapisuję wszystko w swoim dzienniku treningowym, a jest to zwykły zeszyt z rozrysowanymi tabelkami ;)

      Usuń
  10. całkiem niezły treningowy miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, naprawdę fajny i ciekawy miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) staram się, by zawsze było ciekawie ;)

      Usuń

Instagram

FACEBOOK

Obserwatorzy