Top 3 - moje ulubione ćwiczenia

12/17/2013

Ostatnio zostałam zaproszona do zabawy przez Agnes, która polega na wytypowaniu i zaprezentowaniu swoich trzech ulubionych ćwiczeń. Przyznam, że wybranie tylko trzech było dla mnie niezmiernie trudne, ponieważ mam mnóstwo ćwiczeń, które bardzo lubię. Jednym z warunków było również to, by jedno z tych zdjęć było nasze. Postanowiłam jednak, że wszystkie trzy będą moje. Wybaczcie mi proszę zasłoniętą twarz, jednak jeszcze nie chcę się ujawniać na blogu. Przepraszam również za jakość zdjęć.





 Miejsce 1:
Side Plank

Jest to idealne ćwiczenie na wzmocnienie mięśni skośnych brzucha. Jest na pierwszym miejscu, ponieważ ćwiczenia angażujące brzuch należą do moich ulubionych.

 Miejsce 2:
Chair Dips

Szczerze mówiąc, nie jestem w stanie wytłumaczyć dlaczego to ćwiczenie znajduje się na drugim miejscu. Po prostu od zawsze je lubiłam i spodobało mi się już za pierwszym razem. Zawsze sprawia mi frajdę ;)


Miejsce 3:
Side Jump Lunge

Lubię to ćwiczenie, ponieważ angażuje pośladki i uda oraz przyspiesza puls. Świetne ćwiczenie jako element kardio.





A jakie są Wasze top 3 ćwiczenia?


Zapraszam na facebooka: facebook.com/nebeskaa

11 komentarze

  1. chair dips to moj faworyt :)

    świetne ciało masz

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie chociaż trochę Cię zobaczyć:) Widzę że i Ty się zdecydowałaś trochę ''odkryć'':)

    Masz super figurę,czemu dopiero teraz ją ujawniasz?:)

    A chair dips też lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) w zasadzie po prostu nie pisałam do tej pory postów, w których potrzebne są moje zdjęcia, poza metamorfozą, którą opublikowałam na blogu jakiś czas temu ;) może co jakiś czas będzie się coś pojawiać zatem z moją figurą ;) Ciebie również bardzo fajnie było trochę zobaczyć :)

      Usuń
  3. :D ale fajnie, że Cię widać!! Blog z osobistymi zdjęciami blogerki nabiera dla mnie głębszego znaczenia :-) ćwiczenia rewelacyjne, masz ładne ciało- widać, że pracujesz nad nim :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszego ćwiczenia nienawidzę;p;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że dalej masz motywację do ćwiczeń :-) i tak trzymaj.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ćwiczenie nr jeden jest również jednym z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne ćwiczenia. Robię #2! :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

FACEBOOK

Obserwatorzy