Nowy plan treningowy: Split #1

11/17/2016

Po tygodniu restu przyszedł czas na powrót do treningów. Ostatnie dwa moje plany były w formie góra/dół i uwielbiam ćwiczyć w ten sposób. Jednak tym razem postanowiłam dla odmiany wziąć typowego splita. 

Trening nóg ułożyłam troszkę inaczej, żeby mieć jakąś różnorodność. Nie postawiłam tym razem na żadne typowe ćwiczenia, jak zobaczycie poniżej. 
Wyszło mi także odrobinę więcej serii na biceps, triceps i barki w porównaniu do ostatnich zestawów. I jest to w pełni zamierzone ;)

Plan treningowy składa się z czterech dni, a tym czwartym są interwały. Pewnie będę je wykonywała po około 20 minut. Zaś po nich mam zamiar poświęcać około 30 minut na naprawdę porządny stretching.


Więcej nie będę się rozpisywać. Po prostu pokażę Wam, jak dokładnie teraz trenuję :)

Dzień I: Nogi, Pośladki
1. MC na prostych nogach z hantlami 4x12
2. Wyprosty na maszynie 4x8+8
3. Przysiady na maszynie do odwodzenia 4x15
4. Hip Thrust 4x15
5. Wspięcia na palce na maszynie 4x20

Dzień II: Klatka, Biceps, Triceps
1. Wyciskanie hantli leżąc 3x12
2. Przenoszenie hantli za głowę 3x12
3. Prostowanie ramion na wyciągu 4x12
4. Wyciskanie francuskie stojąc 4x12
5. Uginanie ramion z suplinacją 4x12
6. Uginanie ramion na wyciągu 4x12

Dzień III: Plecy, Barki
1. Wznosy z opadu 3x12
2. Wiosłowanie na wyciągu dolnym w siadzie 3x12
3. Ściąganie wyciągu górnego do karku 3x12
4. Wznosy bokiem 3x12
5. Wyciskanie żołnierskie 3x12
6. Arnoldki 3x12

Dzień IV: Trening interwałowy + Stretching


A Wy co teraz ćwiczycie? :)

5 komentarze

  1. świetnie wyglądasz, forma coraz lepsza :)

    u mnie progresowanie w pressach oczywiście w kettlach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy plan :). Dzisiaj cwiczyłam nogi i pośladki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biceps jak się patrzy! :)
    A co do oceny treningu - już wiesz, co o nim sądzę :)
    Buziolki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć ! Super blog! Potrzebuję motywacji do ćwiczeń. Muszę ruszyć tyłek z kanapy. Zastanawiam się nad ćwiczeniami fitness na trampolinach. Słyszałaś kiedyś o tym? Jaką masz opinię ?:) Myślisz, że warto się zapisać ?:)
    Pozdrawiam !:) i dodaję do obserwowanych :):):)

    I zapraszam czasem na swojego (początkującego) bloga : http://hybrydowa-kejti.blogspot.com/ :) Buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  5. dobry plan treningowy to podstawa, najgorzej jest ze znalezieniem motywacji do działania ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

FACEBOOK

Obserwatorzy