SOTI Natural, czyli zielona herbata w butelce

8/17/2015

Jakiś czas temu dostałam do przetestowania SOTI Natural, czyli zieloną herbatę w butelce. Przyznaję, że nie spotkałam się z czymś takim wcześniej. Oczywiście mam na myśli prawdziwą herbatę, a nie jakieś słodzone napoje o jej smaku ;) Nie ukrywam, że byłam do tego nieco sceptycznie nastawiona, bo nie znałam tego produktu wcześniej i myślałam, że w środku na bank jest jakiś cukier czy inne słodzidła. Jednak okazało się, że w składzie znajduje się tylko i wyłącznie zielona herbata Gyokuro. Zero cukru, zero chemicznych koncentratów, zero słodzików, zero stewii. Czyste liście herbaty i nic poza tym. 

Jak smakuje? Jak zielona herbata ;) Jest gorzkawa, więc o ile nie lubicie tego smaku, nie będzie Wam smakować. Ja uwielbiam zieloną herbatę, więc piłam ją z ogromnym smakiem. Taki napój w butelce jest bardzo poręczny, bo nie trzeba sobie parzyć niczego w domu i czekać aż wystygnie ;) Schłodzony był idealny na te upały. Świetnie gasił pragnienie. 

Co mówi nam producent o swoim produkcie?
  • oczyszcza organizm z toksyn dzięki antyoksydantom
  • gasi pragnienie
  • pomaga spalać kalorie dzięki naturalnych katechinom
  • zapobiega rozwojowi niektórych chorób
  • poprawia stan włosów, cery i paznokci
  • spowalnia procesy starzenia dzięki przeciwutleniaczom
  • zwiększa zdolność koncentracji dzięki L-Teaninie
Nie są to kłamstwa i wymysł producenta, bo takie są po prostu właściwości zielonej herbaty. 
Uważam, że to fajny pomysł zapakować tak herbatę w butelkę. Tym bardziej, że mnie bardzo smakuje. Choć w sklepie nigdy jej nie widziałam. A szkoda, bo pewnie nieraz bym się na nią skusiła, będąc gdzieś na mieście. 

Mieliście styczność z tym produktem? Widzieliście go gdzieś w sklepach stacjonarnych? :)

6 komentarze

  1. Bardzo lubię zieloną herbatę chętnie ją przetestuję będę szukać w sklepach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie piłam tego napoju a zieloną herbatę bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe... Nie piłam zielonej herbaty w takim wydaniu, lubię też ją pić, kiedy jest ciepła, chyba że o niej zapomnę i sama wystygnie :D Nigdy jednak nie próbowałam wersji typowo schłodzonej, aż chyba ją wypróbuję. Tymczasem mam nadzieję, że uda mi się wypatrzyć SOTI w sklepie, gdyż chętnie spróbowałabym ich produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie widziałam, ale też nie szukałam. myślę, że to fajny pomysł. nie wszędzie da się zaparzyć herbatę a o ile zdrowiej wypić taką z butelki niż jakiś gazowany słodki napój.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio widziałam ją w Empiku po 7 zł :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

FACEBOOK

Obserwatorzy