Lunchbox do pracy #4

8/31/2015

Ostatnio rzadko bywam na blogu. Spowodowane to jest nadal tym samym - pracą. Pracuję po 10-15h, więc gdy mam wolne to albo odpoczywam albo nadrabiam spotkania z przyjaciółmi. Znacznie bardziej bywam aktywna na facebooku czy instagramie. Ale został mi jeszcze tylko tydzień pracy, więc w końcu porządnie wypocznę, bo ostatnio ciągle chodzę zmęczona. Jeszcze przed rozpoczęciem studiów trochę się polenię i obiecuję, że postaram się pisać częściej. Ale mam dla Was dzisiaj coś, co jest dla mnie szybkie i zdążę dodać i coś, co wiem, że lubicie, czyli pomysły na lunchbox'y ;) Nic się nie zmieniło. To nadal szybkie i proste posiłki, bo mój czas jest ograniczony. I tak, kocham wafle ryżowe i serki wiejskie ;) To coś, co nie wymaga przygotowywania, więc sprawdza mi się idealnie ze względu na mało czasu na gotowanie.

1. Kasza perłowa, panga, pomidor
2. Kanapka z chleba żytniego z tuńczykiem
3. Naleśnik owsiany z odżywką białkową
4. Wafle ryżowe, serek wiejski


1. Kasza gryczana, panga
2. Kasza kuskus, twaróg na słodko, nerkowce
3. Wafle ryżowe, serek wiejski

1. Kasza jaglana, gotowany kurczak, pomidor, buraczki
2. Placki jaglane z odżywką białkową
3. Wafle ryżowe, serek wiejski

1. Kasza perłowa, mintaj, pomidorki
2. Sałatka z kurczakiem
3. Kasza kuskus z twarogiem na słodko
4. Wafle ryżowe, serek wiejski

1. Kasza perłowa, mintaj, pomidorki
2. Omlet ze słonecznikiem, kasza kuskus
3. Wafle ryżowe, serek wiejski

1. Ryż jaśminowy, mięso mielone z indyka, sos pomidorowy
2. Makaron kukurydziany z twarogiem na słodko

1. Ryż jaśminowy, pierś z kurczaka, pomidorki
2. Kasza kuskus z twarożkiem ze stewią i prażonym słonecznikiem

1. Kasza kuskus, pierś z kurczaka
2. Omlet owsiany z cynamonem
3. Chleb żytni, twaróg półtłusty, prażony słonecznik
 

17 komentarze

  1. Mniam, takie obiadki to i ja bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowicie :). Dużo zdrowej ryby - u mnie z tym krucho :/. Muszę się poprawić :).

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze szkoda że ja już na wafle i serek patrzeć nie mogę :(


    www.womanorhero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze w twoim jedzeniu rzuca mi się jedna rzecz, brak w nim kolorów, brak warzyw. Czemu jesz tak mało warzyw?
    pozdrawiam Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż są bardzo zdrowe, nie służą każdemu. Jadam ich mało, bo mój żołądek nie reaguje dobrze na ich większą ilość :)

      Usuń
    2. Nie reaguje dobrze, bo jesz za dużo nabiału to oczywiste.

      Usuń
    3. Nie jest to właśnie oczywiste... Najwidoczniej nie śledzisz mojego bloga regularnie. Odstawiałam już gluten, nabiał i kilka innych grup pokarmowych, byłam na diecie low fodmap i nic nie pomagało. Wzdęcia i dyskomfort trawienny nie minęły, zatem nabiał nie jest tutaj winowajcą.

      Usuń
    4. Poczytaj proszę czym jest nabiał,i wgłąb się w to co naprawdę masz na talerzu, to będziesz wtedy wiedziała czemu jest proste:)

      Usuń
  5. Uwielbiam zabierać takie lunch boxy do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W prostocie siła :) smacznie i zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne masz pomysły na szybkie obiadki do pracy :D
    Przygotowujesz je dzień wcześniej czy rano przed pracą? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też często zabieram ze sobą wafle ryżowe i do tego jakiś owoc bądź jogurt bo nie przepadam za serkami wiejskimi :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Same pyszności :D Ale tym omletem owsianym z cynamonem to mnie natchnęłaś! :D Też muszę wkrótce taki przygotować:)!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Panga? Nie wiem czy to w ogóle powinniśmy zaliczyć do ryb :D

    OdpowiedzUsuń

Instagram

FACEBOOK

Obserwatorzy