FIT MOTYWACJE #1

7/26/2013

Witajcie kochane :) Dzisiaj postanowiłam dodać troszkę motywujących zdjęć. Na mnie zawsze działają i aż chce się ćwiczyć. Mam nadzieję, że na Was również i za chwilę wskoczycie w strój sportowy i ruszycie na trening!


Fotografie znalezione w internecie:


źródło


źródło



źródło



źródło


źródło



źródło


źródło




źródło
 


źródło
 
 
Pamiętajcie, że wszystko jest możliwe! Wystarczy tylko tego chcieć! Możecie osiągnąć to, o czym marzycie. Niekiedy wymaga to ciężkiej pracy, która z pewnością się opłaci. Nie poddawajcie się i nigdy nie rezygnujcie ze swoich celów. Nic na siłę. Dajcie sobie trochę czasu i małymi kroczkami dążcie do zrealizowania swoich planów. Nie zapominajcie, że mimo wszystko KAŻDA Z NAS JEST PIĘKNA I WSPANIAŁA!

Jeżeli któraś z Was chciałaby podzielić się ze mną efektami swojej ciężkiej pracy, czekam z niecierpliwością. Mogę zrobić serię postów z Waszymi metamorfozami :)



Życzę Wam miłego dnia!




24 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. tak trzymać! fajna pogoda teraz na ćwiczenia, ja zabiorę się za to wieczorkiem, gdyż teraz wybywam z przyjaciółką na miasto, gdy jeszcze upału nie ma :D

      Usuń
  2. uwielbiam tu wchodzić ): obserwujemy? :) http://luyyyza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się :) wchodź zatem jak najczęściej :)

      Usuń
  3. Świetnie piszesz i jak możesz zerknij na mój blog http://mysiakyzia.blogspot.com/ zaobserwuj ja Cię już obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super motywacje, ja od kilku dni mam przerwę od treningów...wyprowadzka, przeprowadzka i takie tam, ale od poniedziałku OSTRY TRENING PONOWNIE! ;)

    catchysue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdarzają się takie sytuacje, nic na to nie poradzimy :) ważne, by wrócić ze zdwojoną siłą! :)

      Usuń
  5. Gdyby to tak łatwo wszystko przychodziło ... ahhh.
    Ja za tydzień lub dwa mam zamiar przebiec 10 km ... na rekordy nie liczę ale w granicy 1 godzina 20 minut powinienem dać radę :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super! trzymam kciuki :D daj znać w ile przebiegłeś :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Achh <3 Motywujące ;)

    Obserwujemy??
    http://anabellandanabell1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zdjęcia ;) Ja niedawno zaczęłam ćwiczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zatem życzę wytrwałości w dalszych ćwiczeniach :)

      Usuń
  8. Noo..Motywujesz do działania...
    Myslę że wrócę do ćwiczeń :))
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://misiamisiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny post :D

    obserwujemy? ja już :D
    http://eloelo3200.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzuch marzenie :)
    I świetne słowa, że każda z nas jest piękna :)
    Czy to 34 czy 44 każda w nas nosi w sobie piękno i to wewnętrzne i to zewnętrzne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) rozmiar nie jest wyznacznikiem piękna :)

      Usuń
  11. Bardzo lubię motywację w obrazkach :)

    Pozdrawiam serdecznie
    http://wherethemagicstarts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację, takie zdjęcia na mnie również fajnie działają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dobrze :) motywacja jest bardzo ważna :)

      Usuń
  13. Juz po treningu, więc motywacja tylko to podziwiania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. cHCIAŁAM to polubić ...ale sie nie da :C
    ehh...no cóż, polajkuje to ćwicząc :D
    hehehe.Oszukam przeznaczenie xdd

    OdpowiedzUsuń

Instagram

FACEBOOK

Obserwatorzy